niedziela, 2 marca 2014

SUNDAY MORNING

Cześć Kochani !
Jak mija wam weekend?
Ja w piątek byłam na osiemnastce koleżanki, a wczorajszy dzień spędziłam z Pawłem.
Postanowiliśmy zrobić sałatkę owocową, jednak skończyło się na czterech szklankach wieloowocowego soku, który wyszedł wyśmienicie  !


Sok zrobiliśmy z pomelo, grejpfruta, jabłek, kiwi, mleka kokosowego i mandarynek. Wyszedł przepyszny !
Zrobienie soku jest tysiąc razy smaczniejszą i zdrowszą przekąską niż czipsy lub popcorn. Do tego po jednej szklance nie ma siły się zjeść nic innego. Jest bardzo syty :)

Pomelo po przekrojeniu wyglądało jak dwa serduszka. Przypadek? Nie sądzę :)


 Mleko kokosowe nie jest moim faworytem, wręcz go nie znoszę, albo w połączeniu z owocami smakowało bardzo dobrze !

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od przepysznej kawy :) Zaraz biorę się za naukę, ogarnę się i pewnie wieczorem wyjdę gdzieś ze znajomymi. 




Całuję, xoxoxoxo !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz