poniedziałek, 10 marca 2014

No hej !

Przedwczoraj wszystkie kobiety obchodziły swoje święto. Z Pawłem przełożyliśmy je na dzisiaj, ze względu na jego chorobę. Za to w dniu dzisiejszym świętowaliśmy jednocześnie dzień kobiet, mężczyzn oraz dziewiętnaste urodziny mojego chłopaka.

W ramach prezentu kupiłam Pawłowi bluzę, z której oczywiście był niezadowolony.. Ale w sumie przyzwyczaiłam się, jemu nie dogodzi :D Ja natomiast dostałam książkę, na którą polowałam od dłuższego czasu, jednak nie było jej w żadnej przemyskiej księgarni, oraz gadżet do kąpieli z mojej ulubionej MYDLANEJ PIANY :)



Spędziliśmy wspólnie kilka prze miłych godzin :) Około 20 Paweł pojechał do domu a ja zrelaksowałam się podczas gorącej kąpieli :)



Zaraz zabieram się za naukę niemieckiego. Nie wiem jak to zrobię, gdyż nie mam materiałów.. nikt z klasy ich nie ma .. Więc jest zabawnie ;)

Mam dla Was jeszcze można powiedzieć, że zaległy zestaw ;)

kurtka Reserved, spodnie Bershka, bluza Cubus, buty Vans, torba Słoń Torbalski, naszyjnik H&M


A co do konkursu.. Coś kiepsko z tymi waszymi komentarzami , więc nie wiem czy coś z tego wyjdzie..

Całuję, xoxox

3 komentarze:

  1. Świetne spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Tu "starsza kolezanka z 2 lo" w dalszym ciągu czytam bloga :) Pisz częściej :) Nie przejmuj się chłopakowi trudno dogodzić w kwestii prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, podoba mi sie twój blog ;) mogłabyś dać jakąś notke o butach? bo widze ze masz ich bardzo duzo :D - dziewczyna 1lo :)

    OdpowiedzUsuń