poniedziałek, 24 lutego 2014

FUCKING HARD MONDAY

Mówiłam już kiedyś, że nienawidzę poniedziałków? 
Dzisiejszy dzień był/jest wyjątkowo ciężki.
Przeżycie tego tygodnia będzie nie lada wyzwaniem.

Całe popołudnie się uczyłam i czytałam lekturę. 
Powiem Wam, że boli mnie to, że muszę wybierać "mniejsze zło", 
bo nie jestem w stanie podołać wszystkiemu.
Coś w stylu : przeczytam lekturę, nauczę się na polski, angielski i niemiecki, ale za to dostanę 1 z historii. Nie jest to fajne uczucie, tym bardziej że w tamtym semestrze miałam dobre oceny, a w tym dostałam już pierwszą jedynkę i czekam na wpisanie kolejnych dwóch.
Ale chyba takie są uroki drugiej klasy..

Do tego podliczyłam ile potrzebuję pieniędzy do lipca i jest to naprawdę duża suma. Zdecydowanie muszę znaleźć jakąś weekendową pracę, bo aż głupio mi prosić rodziców o taką kasę. 


Na koniec mam dla Was zdjęcia angielskiej piękności o niesamowitym głosie ..


Co myślicie o Ricie? Ja uwielbiam jej styl, głos , o urodzie nie wspominając. Dla mnie jedna z najpiękniejszych kobiet , zaraz po idealnej Beyonce !


A teraz uciekam, biorę się za naukę :) Całuski, xoxox

5 komentarzy:

  1. Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu...nie wiem dlaczego :) hmm w sumie wiem;)
    Każdy ma na Twój temat z góry narzucanie zdanie-.- ja poszłam w ślad za tłumem co jest BŁĘDEm !
    Nie znam Cię ale czytając Twoje wpisy utwierdzam się w fakcie że spoko z Cb babka :) Tyle ode mnie
    Nie zmieniaj sie,nie patrz na innych ;)
    PoZdrawiam
    Starsza kol z 2LO ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps
    powodzenia w zbieraniu pieniążków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło usłyszeć coś pozytywnego na swój temat po setkach hejtów :) Dziękuję :) Cieszę się, że czytasz mojego bloga , pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co wiem, to ciezko znalezc prace, o czym myslalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o czymkolwiek :) od rozdawania ulotek po pracę w jakimś barze

      Usuń