czwartek, 27 lutego 2014

Fat Thursday

Cześć Kochani ! 
Jak tam tłusty czwartek ? Jedliście pączki?
Ja już zjadłam trzy i czekają mnie jeszcze dwa.. W taki dzień nie wolno sobie odmawiać słodkości :)
Pączek ma około 300 kcal, więc nie mogę sobie pozwolić na zjedzenie i leżenie cały dzień w łóżku.
Dlatego zaraz zabiorę się za TURBO SPALANIE  Ewy Chodakowskiej. 


Nie lubię z nią ćwiczyć, ponieważ drażni mnie jej głos i to w jak monotoniczny sposób zachęca do ćwiczeń, ale turbo spalanie jest bardzo dobrą serią ćwiczeń i pozwoli spalić nawet 1,5 pączka, hehe.
Skoro zaczęłam już o ćwiczeniu.. Postanowiłam popracować nad swoim brzuchem. Wczoraj rozpoczęłam moje prywatne wyzwanie ;) 
Tak wygląda mój brzuch na dzień dzisiejszy.. Za jakiś czas wrzucę zdjęcie jakiś efektów, o ile takowe się pojawią ;)




A teraz uciekam wypić kawę i zjeść jeszcze jednego pączka !
Całuski ! xoxoxoxo !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz