wtorek, 25 lutego 2014

Day after day

Przeżyłam wtorek ! I to z całkiem dobrymi wynikami :)
Mam jedynie problem z zabraniem się do nauki historii, za dużo tego..
Ale mam jeszcze dwa dni - nasz kochany profesor przełożył test na piątek.

Po lekcjach poszłam na dodatkowy angielski i rozwiązywałam zadania maturalne. Rozszerzona matura to tragedia na dzień dzisiejszy, ale przynajmniej mam motywację. 
Wróciłam z Pawłem do domu i obejrzeliśmy "Królową Potępionych". Jeśli ktoś lubi filmy o wampirach, polecam ! ;)

Zmieniając temat dzisiaj wyszedł nowy klip mojej kochanej Beyonce!


Cudowna jak zawsze. 


"Every boy in here with me got that smoke
And every girl in here gotta look me up and down"

Lubicie B? Co myślicie o nowym klipie? 
O czym chcielibyście przeczytać następny post?
Całuję, xoxoxoxo !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz